Romana Kos: Sprostitvena joga Nidra - čas za globoko sproščanje

Romana Kos: Sprostitvena joga Nidra - čas za globoko sproščanje
Romy

Jogo vadim že vrsto let. Moji začetki vadbe so bili zame nekaj povsem novega, saj razen besede »joga« nisem vedela veliko o tem, kaj sploh pomeni, kakšne učinke prinaša, zakaj sploh vaditi jogo. Enostavno poklicala me je. In v našem malem kraju pred leti ni bilo na voljo veliko opcij dela na sebi ali s seboj. Samo aerobika in kasneje še joga. Z zanimanjem sem se je začela udeleževati, najraje pa sem imela seveda sproščanje, čeprav mi je bilo že sedeti v »presti« pravi izziv, negibčna kot sem bila. Če še nadaljujem s svojim telebanskim pristopom, mi je bilo med meditacijo vse kaj drugega bolj pomembno, kot opazovanje svojega diha, misli so švigale sem in tja in dihanje zdaj skozi eno, zdaj skozi drugo nosnico, mi je bilo zabavno. Zakaj sedaj to pišem in zakaj tudi na svojih vadbah to velikokrat omenjam? Ravno zato, da veste, da tudi sama nisem bila nič drugačna, kot verjetno vsi ostali, ki vas joga zanima, kliče, v mislih pa si prigovarjamo, da to ni za nas, da ne znamo, da ne zmoremo, nismo gibčni, ne moremo se sprostiti, ne moremo fokusirati, ves čas sproščanja bi razmišljali o tem, kakšen sestanek imamo jutri, kaj bomo oblekli, kje bomo letos poleti letovali…in podobno. Vse to ni nič neobičajnega in to nas ne sme prepričati, da ne bomo zmogli, češ: saj vem, nikoli se ne bom mogla-mogel popolnoma sprostiti.

A vse je proces. Predvsem bodimo potrpežljivi in nežni sami s seboj. Če bi nam v službi naložili še dodatne obveznosti, bi jih seveda brez pregovarjanja sprejeli, če pa nam nekdo ponudi možnost sprostitve, pa globoko premišljujemo, če bi si dovolili, ko je pa še toliko stvari, ki jih moramo postoriti. Če je v nas vsaj kanček želje, da vendarle poskusimo, smo na pravi poti. Ni treba, da je ravno joga, lahko je to karkoli, kar čutimo, da nas vsaj malo sprosti. Če nas sprosti sprehod v naravo, si ga privoščimo, če je to posedanje pred TV, se ne obsojajmo zaradi tega. Nikomur nam ni treba opravičevati naših odločitev, zakaj in kako bomo preživeli čas zase, ki si ga že tako velikokrat s težkim srcem privoščimo.

O pozitivnih učinkih Sprostitvene joge sem že pisala in odkar vodim skupinske vadbe te čudovite tehnike, samo s hvaležnostjo opazujem, kako blagodejno vpliva na naša čustvena in fizična telesa, podarja globoko sprostitev tudi ljudem, ki se še nikoli niso srečali s tako nežnim in učinkovitim sproščanjem, kako z lahkoto zdrsnemo v stanje popolne predaje, saj občutimo varnost in ljubezen do samih sebe ter s to ljubeznijo dosežemo nežno, a učinkovito srečanje s svojo dušo. Skoraj nikoli nimam posebnega progama, kaj bomo na določeni dan počeli, ker vedno samo pogledam svojo skupinico in se sproti skupaj odločimo, kaj potrebujemo. In tako se je rodila tudi odločitev, da kdaj pa kdaj, še posebej v času polne lune, izvedemo tudi jogo Nidro, ki pomeni aktivno jogijsko spanje, njeni učinki pa so neverjetni. V dneh, ko smo odveč sami sebi, preutrujeni od vsega, samo nežno ležemo na podlogo in se predamo samim sebi. Za vadbo joge Nidre ne potrebujemo jogijskega predznanja ali znanja meditacije, potrebujemo samo sebe in manj kot uro časa, da se prebudimo popolnoma sproščeni in regenerirani.

Joga Nidra je ena izmed oblik vodene meditacije, kjer se skozi vodstvo povežemo s svojim telesom in dušo. Med vadbo v popolnosti obnovimo svoje fizično in čustveno telo ter umirimo svoje misli, ne izkusimo jih več kot nekaj ločenega, ampak jih povežemo v eno. Ko redno vadimo, sčasoma lahko opazimo, kako se tudi naše težave z nespečnostjo, anksioznostjo, zbranostjo, visokim tlakom in podobno umirijo, umirijo se naše misli in reakcije na vsakodnevne izzive. Med vadbo se naši možganski valovi upočasnijo. Občutek imamo, da smo vsi eno, povezani s celotnim vesoljem, vse ostalo postane nepomembno.

Romana Kos: Sprostitvena joga Nidra - čas za globoko sproščanje

Ko ležemo na podlago in zagotovimo telesu kar najbolj udobno pozicijo, se začnemo osredotočati na svoje dihanje, opazujemo svoj dih, kako nežno in brez napora drsi v naše telo in iz njega. Nato oblikujemo namero za naše življenje, kratek, pozitiven stavek, nekaj, kar si želimo, da se nam udejani. S svojim dihanjem potem spremljamo dogajanje v naših telesih, dotaknemo se vsakega kotička svojega telesa in mu pošiljamo zdravilno energijo. Vsa naša pozornost je na dihu, občutkih v našem telesu, čustvih in mislih. Samo obstajamo in se ne vpletamo v miselne procese, ne skušamo si razlagati občutkov, ne analiziramo, ampak se ves čas predajamo neskončnemu miru, ki ga občutimo. Joga Nidra nas nauči »spustiti«.

V skupini so občutki običajno še bolj močni, saj nas energija skupine podpre, vendar marsikdo ne želi deliti z drugimi teh svojih izkušenj, čeprav smo tudi v skupini samo sami s sabo. V ta namen sem posnela vodeno vadbo Joge Nidre na CD, ki ga bom izdala prav v tem mesecu. CD z vodeno vadbo Sprostitvene joge je bil zelo lepo sprejet in mnogi že uspešno vadijo v varnem zavetju svojega doma, zdaj pa se mu bo pridružil še posnetek vodene vadbe Joge Nidre, ki vas bo popeljal v čarobni svet sprostitve na nežen in učinkovit način.

Predstavitev CD-ja Joga Nidra bo v petek, 24.2.2017 ob 18 uri, dva dni pred sončevim mrkom in skupaj bomo izkusili čarobno sprostitev, ki jo Joga Nidra ponuja. Cena dogodka je 25€, za darilo pa dobite čisto svojo pot do sprostitve, moj novi CD.

Pri Sončnem mrku je Luna med Soncem in Zemljo in zakrije Sonce. Ta prinaša prihodnost v sedanjost in možnost realizacije - nove začetke, ali pa vas preusmeri na drugo pot. Pri Luninem mrku pa je Zemlja med Luno in Soncem. Ta prinaša preteklost v sedanjost, kar pomeni, da nekaj iz preteklosti tudi zaključite in dokončate, lahko pa tudi žanjete na račun vašega preteklega truda. Vse kar dobite v času luninega mrka, je zasluga preteklega dela. Ta faza vam tudi sname rožnata očala in lahko vidite ljudi, situacije in odnose v svoji pravi luči. Vse kar se v tej fazi zaključi se zares konča, poti nazaj ni več. Zato bomo med sproščanjem oblikovali tudi svojo posebno namero, kaj in kako si želimo ustvariti v letu, ki je pred nami.

Več o mrkih in vsemu, kar nam to leto prinaša, pa si lahko preberete v Shaninem članku na spodnji povezavi:
http://mychi.si/mesecnik/2017/shana-flogie-napoved-za-leto-2017

Da si zagotovite svoje mesto v skupini, so prijave obvezne na mail: avalonromy@gmail.com ali gsm: 041 636 648.

Iz srca z ljubeznijo,

Romana Kos – Romy

www.avalonromy.com
www.MyChi.si
avalonromy@gmail.com
Tel: 00 386 41 636 648

Romy

Skupinske vadbe sprostitvene joge z Romy

Ne bomo delali stoje na glavi ali se trudili stlačiti nogo za vrat, ker Sprostitvena joga je nekaj povsem drugega. Vsebuje sicer tudi elemente klasične, vsem poznane joge, kjer lahko z našim telesom počnemo marsikaj, pa vendar je tako drugačna. Namenjena je prav vsem, tako starejšim, slabše ali težko gibljivim ljudem, ljudem z okvarami hrbtenice, avtoimunimi boleznimi, kot tudi širši, aktivni populaciji, ki se srečujejo z vsakdanjimi izzivi in stresom, težko najdejo čas zase, a si želijo svoje oaze miru, da se sprostijo, umirijo in dajo svojemu telesu največ, kar lahko.

Prvi obisk je brezplačen.
Vsak četrtek od 18.00 do 19.30 ure zvečer

 

Za več informacij in kontakt:
Romana Kos - Romy
041 636 648
avalonromy@gmail.com

Več si preberite: www.mychi.si/sprostitvena-joga