Splošni pogoji spletne trgovine

Predstavitev ponudnika spletne trgovine

Podjetje FORTUNAS d.o.o., Tacenska cesta 121a, 1000 LJUBLJANA (kot prodajalec), posluje tudi v obliki spletne trgovine.

Družba je vpisana v sodni register pod št. vložka 1/37090/00, s sklepom Okrožnega sodišča v Ljubljani Srg 2006/02997. ID št.za DDV:SI72479507, Matična številka:1767704, Transakcijski račun: 02013-0253762198 pri NLB, Podjetje je davčni zavezanec.

Spletna trgovina MyChi®, je specializirana ponudba knjig, kart in zgoščenk za osebno rast in zdravo življenje ter eko in bio izdelkov.

Ponudba artiklov
Zaradi narave spletnega poslovanja, se ponudba sproti ažurira in dopolnjuje, tako z novimi artikli kot novo spletno ceno.

Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta s takojšnjim 100% plačilom z gotovino ob prevzemu, ali plačilu po ponudbi na poslovni račun.

Stroški pošiljanja
Cena stroškov pošiljanja je 5,00 € na paket.

Stroški pošiljanja so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdobavljeno blago in jih poravnate skupaj ob prevzemu pošiljke, ali plačilu preko poslovnega računa. Pošiljko vam bo dostavila Pošta Slovenije. Če vas ob tem času ne bo doma, boste prejeli obvestilo o pošiljki, ki jo lahko dvignete na označeni pošti.

S plačilom po povzetju, so povezani stroški plačila provizije, katero plača kupec po trenutno veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena).
• z nakazilom na račun FORTUNAS d.o.o. (po ponudbi / predračunu) (velja Spletna cena).
Ponudnik kupcu izda račun, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Cene
Cene so prikazane v bruto zneskih, z vključenim DDV-jem, in oznako z višino % davka, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
V primeru spremembe cene artikla med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Postopek nakupa
1. Ob registraciji si obiskovalec izbere uporabniško ime ter geslo. Pri prijavi mora obvezno vnesti svoj delujoči naslov elektronske pošte. Z registracijo kupec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

2. Kupec nato iz spletne trgovine izbira izdelke in dodaja v košarico. V košarici ima možnost spreminjanja količine in vrste izdelkov ali odstranitve artikla. Po končanem postopku izbire,klikne blagajno in izbere naslov dostave pošiljke , potrdi način odpreme blaga, ter ob naročilu lahko napiše dodatne opombe. Nato s klikom potrdi naročilo. Izpiše se naročilo, ki ga kupec prejme na svoj elektronski naslov.

3. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

4. Ponudnik v roku 3 dni blago pripravi, odpošlje kupcu.

5. Ponudnik izstavi predračun ali račun in ostalo dokumentacijo v skladu z obstoječo zakonodajo. Ponudnik kupcu izda račun, z razčlenjenimi stroški Vsa navedena dokumentacija je hranjena na sedežu podjetja ponudnika, kjer jo lahko kupec dobi na vpogled.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, da v 45 dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu oziroma odstopu od pogodbe nakupa, mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov shana@mychi.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh.

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Če vas ob tem času ne bo doma, boste prejeli obvestilo o pošiljki, ki jo lahko dvignete na označeni pošti .V primeru poškodb pošiljke je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) prinesti na lokalno pošto Slovenije in skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Kupec bo odstopil pošiljko, katera bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške pošte poslana na naslov ponudnika, ki bo v najkrajšem roku poslal kupcu nov izdelek oz. pošiljko.

Škoda
Ponudnik ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe prodajalčevih izdelkov.

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Varstvo otrok
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci.
Ponudnik zagotoviti fotografije prodajnih artiklov, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori
Nesoglasja ali spore, ki bi nastali pri nakupu ali izvajanjem "SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA", bosta partnerja reševala sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče v Ljubljani.
Za vsa dodatna vprašanja smo na voljo na elektronski pošti shana@mychi.si in telefonski številki GSM 041 410 176. Na zgornji e-naslov nam lahko pošljete tudi vaše predloge, mnenja pritožbe in pohvale.

Želimo Vam prijeten obisk našega MyChi-ja.