Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Preberite si splošne pogoje poslovanja in našo politiko zasebnosti, katera se nanaša na vašo zasebnost in osebne podatke.

1. SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta www.mychi.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot- UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP).

S spletno trgovino MyChi (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja podjetje Fortunas d.o.o., matična številka: 1767704000, davčna številka: 72479507, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec (v nadaljevanju »uporabnik« ali »kupec«) uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Trgovec bo osebne podatke, ki jih obiskovalec navede ob registraciji, uporabljal in obdeloval za namene sklepanja in izpolnjevanja pogodb, sklenjenih na daljavo. Z registracijo v spletno trgovino soglašate s tem, da vam MyChi lahko pošilja komercialna sporočila, iz katerih bo skladno z zakonskimi določili jasno razvidno, da je poslano v imenu družbe Fortunas d.o.o. 

Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej  opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine in pričnejo veljati takoj, ko vstopite vanjo. Pridržujemo si pravico d o kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave. Ne zavezujemo se za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronske trgovine, niti se ne zavezujemo za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega gradiva. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta. Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omejimo ali ustavimo poslovanje spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma delno ali v celoti odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi ali opravljanje storitev ni več možno, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilo ni bilo izpolnjeno v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.

Ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine ali za kakršnokoli škodo v zvezi z izdelki kupljenimi v spletni trgovini.

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da kupcu kadarkoli posreduje in zagotovi naslednje informacije:

  • identiteto prodajalca (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (https://www.mychi.si/kontakt/).
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani je dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene so jasno in nedvoumno določene in razvidno je prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave. Vse cene so izražene v EUR (eurih), v katere je že vključenih 22% ddv,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č. ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č. ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. NAČINI PLAČILA

Kupci lahko naročilo plačajo po predračunu na TRR ali s plačilom s kreditno kartico. Možno je le plačilo v enkratnem znesku.

Do plačila celotne kupnine so izdelki last podjetja prodajalca.

Prednaročila se plačajo vnaprej. Blago je dostavljeno v dogovorjenem času. Pridružujemo si pravico, da se časovni rok podaljša, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili. Prosimo vas, da nas obvestite, če od nas niste prejeli nobenega obvestila in so od nakupa pretekli več kot trije delovni dnevi.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo prodajalca.

4. CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Vse cene vsebujejo DDV in kadar je to izrecno navedeno, tudi vključujejo stroške pošiljanja. 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo in se izključujejo.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

5. TEHNIČNI POSTOPEK ZA SKLENITEV NAROČILA

5.1 DODAJANJE IZDELKA V KOŠARICO

Izdelek premaknete v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Gumb se lahko nahaja na seznamu izdelkov (pod opisom in ceno izdelka) ali na spletni strani izdelka.

Pri nekaterih izdelkih je pred gumbom dodaj v košarico možnost prilagoditve izdelka (barva, velikost, napis,…) in izbor količine izdelkov. Količino lahko nastavite tudi kasneje.

5.2 NADALJEVANJE NAKUPOVALNEGA POSTOPKA

S klikom na »prikaži košarico« ali ikono košarice lahko nadaljujete nakupovalno izkušnjo s pregledom in urejanjem vaših izbranih izdelkov – nakupovalne košarice.

5.3 PREGLED IN UREJANJE NAKUPOVALNE KOŠARICE

Na strani košarice (https://www.mychi.si/kosarica) lahko ponovno ponastavite količino posameznega izdelka. Če želite izdelek odstraniti iz košarice, izberite ikono X levo od imena izdelka.

V okvirju SKUPAJ imate pregled na vsoto celotne košarice (delni znesek) ter predvidenim stroškom dostave. Ocenjen strošek dostave lahko uredite s klikom na gumb spremeni naslov oz. se bo strošek dostave osvežil v naslednjem koraku ob dodajanju vašega naslova za dostavo.

Nakupovanje nadaljujete s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«

5.4 VNOS NASLOVA IN KODE ZA POPUST

Če imate kodo za popust, jo lahko vnesete v polje “Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode”.

Vpišite vse zahtevane podatke plačnika.

Če želite, da vam izdelke dostavimo na drug naslov kot naslov plačnika obkljukajte kvadratek pred napisom »Dostavi na drug naslov?« in vpišite podatke za dostavo.

5.5 IZBOR NAČINA PLAČILA IN ZAKLJUČEK NAKUPA

V tabeli naročila si lahko ogledate povzetek vašega celotnega naročila (vsi izdelki in njihova količina, ter znesek posameznih izdelkov, strošek dostave in znesek celotnega nakupa). V kolikor ste opazili napako in želite naročili popraviti,  kliknite v brskalniku na gumb NAZAJ in v košarici popravite izbrane izdelke.

Pod povzetkom si izberite način plačila.

Po potrditvi strinjanja in seznanitve s Splošnimi pogoji poslovanja na spletni strani lahko nadaljujete na zaključevanje nakupovanja s klikom na gumb »Zaključi naročilo in plačaj«.

5.6 ZAKLJUČEK NAKUPA

Vaš nakup je zaključen. Preusmerjeni ste na spletno stran kjer lahko ponovno pregledate celotno vsebino vašega nakupa. Prav tako boste v nekaj minutah boste prejeli elektronsko pošto s povzetkom in potrditvijo naročila na vaš elektronski naslov.

Če sporočila niste prejeli, preverite tudi Promocije in Neželeno pošto.

6. NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalcem kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: [MyChi]: Novo naročilo #(XXXX) postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

###* št. naročila

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

6.1. PREKLIC NAROČILA

Ko Uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo Ponudnika, da bo pošiljka oddana na pošto. Kasnejši preklic naročila ni mogoč.

Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je vpisal pri oddaji naročila.

V spletni trgovini so omogočena tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer stran opozori kupca, da ni izpolnil vseh zahtevanih polj. Pred zaključkom naročila je na voljo povzetek, v katerem lahko kupec preveri in uredi svoje vpisane podatke. V primeru napačnega vnosa lahko kupec v košarici popravi napake.

Če želite svoje naročilo preklicati, še preden je bilo odpremljeno, nam morate to sporočiti na elektronski naslov shana@mychi.si. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek Uporabnika ter številko naročila.

7. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA (POGODBE), VRAČILO IZDELKOV 

Za odstop od pogodbe veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila. Za odstop od pogodbe  se uporablja 43. člen Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa: “Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.”

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov shana@mychi.si  sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, navede svojo številko naročila, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Kupljene produkte je potrebno vrniti Trgovcu na naslov Fortunas d.o.o., Tacenska cesta 121a, 1000 Ljubljana, najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani  in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo.

Priložena mora biti kopija računa.

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se Uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.

Če gre za program v spletni obliki, pa se v tem premeru Uporabniku vrne kupnina in se odvzamejo vsi dostopi do spletnega programa.

Vrnitev prejetega programa ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

8. KUPOPRODAJNA POGODBA 

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v PDF elektronski obliki na uporabnikov e-naslov. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Za presojo določil kupoprodajne pogodbe se uporablja slovensko pravo.

9. POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

9.1 NAROČILO

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.

Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Preko elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

9.2 IZDAJA RAČUNA

Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v PDF formatu na e-naslov kupca. V elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

10. PRAVICA INTELEKTUALNE LASTNINE

Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd.) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebine spletne strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Ponudnik ima vse potrebne pravice za izdelke (znamke), ki se nahajajo na njegovi spletni strani. Znamke, ki se nahajajo na spletni strani, so zaščitene v skladu z  nacionalno in mednarodno zakonodajo. Z objavo znamk in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje pravicam, ki izhajajo iz znamk. V primeru zlorabe znamk, uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko, je z zapisom zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic je ponudnik (spletna trgovina www.mychi.si).

10.1. SLIKE IZDELKOV

Želimo si, da bi bile slike izdelkov kar se da ustrezne. V primeru morebitnih razlik zaradi različnih kotov svetlobe pri slikanju, ponudnik zagotavlja, da lastnost izdelka ostaja enaka.

Dopuščamo tudi možnost za nepravilnost podatkov ter slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Dekorativni material pri slikah ni vključen v ceno, razen, če je drugače navedeno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

11. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega arhiva in statistike. Več https://www.mychi.si/zasebnost-in-piskotki/

12. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec  v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

13. OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in hkrati dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih.

Fortunas d.o.o. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu delovanja blagovne znamke MyChi, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice časovno neomejeno prenaša na Fortunas d.o.o.

14. ZASEBNOST IN PIŠKOTKI

Pravna podlaga: spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah ( Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. Več na https://www.mychi.si/zasebnost-in-piskotki/

15. PRITOŽBE IN SPORI

Fortunas d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trudi se izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže preko telefona 041 410 176 ali po elektronski pošti shana@mychi.si.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova shana@mychi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Fortunas d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Fortunas d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji.

16. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje Fortunas d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Za morebitno reševanje sporov se lahko obrnete tudi na platformo za spletno reševanje sporov. Platformo SPRS najdete na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev.

17. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA 

Prodajalec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Prodajalca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.mychi.si.

Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ima pravico kadarkoli preklicati svojo registracijo. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Prodajalcu sporoči preklic.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!

18. OSNOVNI PODATKI O PODJETJU, KI UPRAVLJA S SPLETNO TRGOVINO

Fortunas, storitve in svetovanje, d.o.o.

Tacenska cesta 121a

1000 Ljubljana

Matična številka: 1767704000
Davčna številka: SI72479507 (Podjetje je davčni zavezanec)

Poslovni račun: SI56 0201 3025 3762 198 (NLB d.d., FORTUNAS, STORITVE IN SVETOVANJE, D.O.O.)

SKD: 96.090 – Druge storitvene dejavnosti, drugje nerazvrščene

Vpisano v poslovni register pri Okrožnem sodišču Ljubljana, datum vpisa v register 18.12.2002.

Splošni pogoji so veljavni od 1.9.2020